بررسی مباني حقوقي ايفاء دين از ناحية غير مديون و استثنائات وارده بر ذیل ماده 267 ق م

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    بهترین محصولات اینترنتی
    به وبلاگ من خوش آمدید، شما میتونید محصولات بسيار جذاب ،جديد ،متنوع ،معتبر و پرفروش در فروشگاه هاي اينترنتي و در اینترنت رو در این وبسایت مشاهده و خریداری کنید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1359
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 189
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1210
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 19
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 121
    آي پي امروز آي پي امروز : 63
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 403
    بازدید هفته بازدید هفته : 1399
    بازدید ماه بازدید ماه : 1399
    بازدید سال بازدید سال : 5673
    بازدید کلی بازدید کلی : 10510

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.137.218.5
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پربازدید

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین محصولات و آدرس jazabtarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بررسی مباني حقوقي ايفاء دين از ناحية غير مديون و استثنائات وارده بر ذیل ماده 267 ق م

بررسی مباني حقوقي ايفاء دين از ناحية غير مديون و استثنائات وارده بر ذیل ماده 267 ق م

بررسی مباني حقوقي ايفاء دين از ناحية غير مديون و استثنائات وارده بر ذیل ماده 267 ق م

چكيده یکی ازمباحث بحث انگیز قانون مدنی تادیه دین بوسیله ثالث است که در ماده 267 ق م صریحا مورد پذیرش قانونگذار قرار گرفته است.مفاد ماده مزبور به صراحت عدولی ازاصل معروف عدم ولایت است که بلحاظ رعایت مصلحتی اقوی مورد قبول مقنن وحقوقدانان یا شارع مقدس واقع شده است ودرحقیقت ...




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 17 خرداد 1396 ساعت: 3:59
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: